Cvetka smetka

Vsa neprimerna sporočila izven teme

Moderator: ZPizorn

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
no use 4 a name
One life.Live it!
Prispevkov: 1491
Pridružen: Ne Mar 12, 2006 5:56 pm
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a no use 4 a name » Pe Mar 16, 2012 5:00 pm

Zdravo,
sam sem šel ?ez kar precejšno šolo, ko sem kupil vozilo brez servisne knjige - preveri ?e jo ima!!!
Servisno knjigo z original štempli ti naprinta vsak prodajalec. Edino merilo je preveriti servisno zgodovino vozila.
Vozila so precej zahtevna za vzdrževanje in vsak si tega ne more, ali no?e privoš?iti. Predvsem zahtevaj ?im ve? informcij kaj je že bilo zamnjano ali popravljeno. Predvsem pa kdaj so bili delani servisi.
Predvsem kje so bili delani servisi in kakovost vgrajenih delov.
Naprimer: vozilo ki ga gledaš nima ve? zra?nega vzmetenja zadaj, ali ima tudi odklopljenega na ra?unalniku? Ker na armaturi je stikalo za dvig vozila?
Kje se pa to odklopi? Sem mislil, da se sprogramira.
Kakšni so stabilizatorji, ACE ali navadni. Ace - aktivni so precej zahtevni za vzdrževanje - moje vozilo je imelo preštukane in preflikane cevi in je puš?alo povsod - popravilo bo drago. ?e bo sploh možno???
Ace sam po sebi ne zahteva nobenega vzdrževanja.
Kako je z MAF senzorjem - nov je cca 100+ evrov.
Kako pa to preveriš? Vzameš s seboj delujo?ega in ugotavljaš razliko?
Preveri tudi kable ki gredo izpod pokrova ventilov na levi strani - ?e ne menjaš redno kabla za injektorje za?ne tam te?i olje v kable - novi kabli so precej dragi - obi?ajno pa zalijejo tudi ra?unalnik ki je lociran za akumulatorjem - preveri ?e je pravilno privit v plastiko on ?e je okoli rde?ega konektorja kaj olja. ?e pa jih primeš na najnižjem delu - spodaj med motorjem in šasijo boš najbolj vedel - pa pripravi si zalogo robcev za roke ; )
Za ta podvig bo potrebno odstraniti plasti?en pokrov motorja. Dejansko stanje kablov pa preveriš samo tako, da odklopiš ra?unalnik.
Preveri tudi lu?ke ABS, TC in HDC, obi?ajno je pri teh letih tipalo zalilo olje in ne dela ve? - ?e ni bilo zmenjano ali pa je kaj odklopljeno. Pri meni so modeli ABS lu?ko pobarvali???? Tipalo je reletivno poceni cca 50evrov. Ampak problem je v tesnilih, in samo tipalo brez zamenjave ostalih tesnil ne bo dolgo zdržalo - bojda cca leto. Wabco abs stane okoli 500evrov. Preveri tudi abs senzorje - ti so tudi precej dragi. Prav tako pa preveri tudi kolesne ležaje, ti so tudi precej dragi.
Nimaš kaj preverjat, ?e svetijo, svetijo. Tipalo zalilo olje? Kakšno olje? Sistem ima štiri senzorje na polosovinah. ?e svetijo lu?ke, imaš tri možnosti - menjava senzorja, menjava ležaja ali pa menjava abs enote.
Vozilo je namre? kombinacija r-roverja p 83 in ima njegove osi oz podobne - ki so druga?ne od klasi?nih defenderjevih !!!
Hvala bogu da ima take osi, manj luftov, ve?ji kot, ni bunke. P83?
Preveri koliko so posedena zadnja vrata - obi?ajno precej.
Ti to resno?
Preveri koliko puš?ajo tesnila okoli zadnjih vrat - obi?ajno precej in so kljukice za pritrjevanje tovora vse rjave.
Vprašanje enako prejšnjemu?
Preveri tudi koliko so pretegnjena sprednja vrata - ne smejo se odpreti pravokotno na vozilo - obi?ajno se.
Pretegnjena sprednja vrata? Vrata imajo omejevalce hoda.

Preveri koliko klju?ev ima in v kakem stanju so - ohišja so poceni elektronika niti ne - programiranje cca 40evrov za klju?. Original klju? je - ?e se ne motim 250evrov!!!
Kako pa preveriš elektroniko?
Preveri tudi roto flex to je guma med zadnjim kardanom in akso - ni draga ampak...
Preveri tudi kardane - ?e je okoli križev na šasiji nametano veliko masti potem so bili mazani, ?e ne preveri "luft".


Mast po šasiji evidentira samo vaško vzdrževanje. Namazan kardan ne me?e masti okoli. Dober križ nima lufta, slab ga ima. Simple as that.

Koda: Izberi vse

Preveri tudi diske, v ljubljanskih trgovinah so mi za sprednje diske + ploš?ice dali ceno cca 300evrov.
Sprednji diski in ploš?ice pri anetu stanejo160€. ANET je ljubljanska trgovina
A ja, pogon je stale štiri kolesen, brez možnosti zapore sredinskega diferencijala - ravno zato je pomembno da ABs - TC in HDC dela!!!
Avto ima sredinsko zaporo vgrajeno, samo povezati jo je treba.

Disco 2 je odli?en avto, problem je v ponudbi, ki trenutno ne ponuja niti enega ohranjenega in vzdrževanega primerka, samo razvaline za 6k €

lp
First class
Zaklenjeno